Dag Londen, dag #treinleven

Blog

Bijna vier maanden. Zo lang duurde het voordat er weer een nieuw blog hier verscheen. Maar hier is hij dan. Wat Londen al niet met je doet.

Schrijven deed ik er genoeg. Alleen niet voor deze blog. Het begon voortvarend met Broodschrijver deel I en eindigde daar ook. Een enigszins stille dood. Werk, veel eten en lagers vormden een dermate grote afleiding dat een kleine pennenvrucht voor erikeggens.nl er simpelweg bij inschoot. Er waren simpelweg te veel indrukken, nieuwe ontwikkelingen en afleidingen: Brick Lane, Shoreditch, Camden, Hoxton, Kensington, Portobello Road… Natuurlijk had ik de drang die op te schrijven, maar het kwam er simpelweg niet van.

Sinds 21 december ben ik weer terug in Amsterdam. Het #treinleven met de Intercity Defect heb ik gelukkig achter me kunnen laten na het Londense avontuur. Mijn werkgever heeft niet alleen kantoren geopend in Parijs en Londen, maar ook één in Rijswijk, onder de rook van Den Haag. Een stuk beter te bereiken vanuit Amsterdam. Bovendien leg ik dat mooi in de auto met mijn collega af, dus goedkoop en gezellig is het ook. Hoewel ik wel naar Breda blijf gaan, zal dat lang niet zo vaak zijn als voor Londen het geval was.

Maar goed. Mijn blogfrequentie dus. Het laat te wensen over. Ik kreeg er vragen over van collega’s en zelfs op Twitter.  Kennelijk leidde die frequentie ook tot weinig bezoek op mijn site. In heel 2014 was er het equivalent van 5 ritjes met een NYC metro aan mensen dat mijn site bezocht: 5500 keer. Niet om over naar huis te schrijven. Dat doe ik dus ook maar niet. Toch heb ik vorig jaar mijn blog met 17 posts vergroot, wat het totaal brengt op 33. Niet slecht. Weet je wat, bekijk de statistieken lekker zelf.

Voor 2015 beloof ik overigens geen beterschap. Gewoon, omdat ik niet weet hoe het loopt. We zien wel. Ik hoop in ieder geval wat interessanter te zijn dan u vorig jaar kon lezen. Tot snel!

Geef een reactie

