Nieuwe inspiratie, nieuwe site

Uncategorized

Zo. Daar is ‘ie dan. Mijn eerste eigen website op mijn eigen adres. Gehost door een bedrijfje dat bij nader inzien haar betalende klanten niet van supersnelle servers voorziet, maar dat lijkt me met mijn bezoekcijfers vooralsnog geen grote blokkade.

Allereerst die website maar eens zien te vullen. Wat kunt u van me verwachten? Goede vraag. Dat weet ik zelf ook nog niet zo goed. Ik heb een mooie baan waarin ik veel mee maak, denk zelf ook nog wel eens na en reflecteer de grote zaken des levens nog wel eens op mezelf. Dat leidt dan incidenteel nog wel eens tot een verhaal.

Dat is in feite in een notendop wat u hierop gaat vinden. Overpeinzingen, serieuze verhalen maar ook (gefundeerde) commentaren. Ik daag u uit deze site vaker te bezoeken. Mocht u er eveneens een bezitten, laat uw adres achter en ‘I’ll return the favour’.

Ik kan u echter al verzekeren dat alle bijdragen, zowel tekstueel als grafisch, mits anders vermeld, van eigen hand zijn. Mocht dit niet zo zijn (afbeeldingen worden sowieso nooit overgenomen), dan vindt u er onherroepelijk bronvermelding bij. Vice versa verwacht ik dat uiteraard ook van anderen. We heten immers niet allemaal Kluun.

Tot snel!

Geef een reactie

